Kirjanike liit kuulutab välja romaanivõistluse

[[{"type":"media","view_mode":"media_large","fid":"153","field_deltas":{},"link_text":"ekl.jpg","attributes":{"height":"63","width":"283","style":"width: 283px; height: 63px; margin: 10px; float: left;","class":"media-image media-element file-media-large","data-delta":"1"},"fields":{}}]]Eesti Kirjanike Liit kuulutab kolmapäeval, 23. märtsil kell 16 Tammsaare muuseumis välja romaanivõistluse, mis saab teoks tänu Eesti ettevõtete Liviko, Penosil Eesti ja Tark Grunte Sutkiene toetusele. Eesti Kirjanike Liidu 2016. a romaanivõistluse väljamakstav auhinnafond on 10 000 eurot, lisaks tehakse väljakuulutamisel teatavaks eriauhind, millega soovitakse anda võimalus Eesti kirjandusel jõuda välislugejateni.

 

Romaanivõistluse kuulutab välja Eesti Kirjanike Liidu esimees ja žürii liige Karl Martin Sinijärv. Romaanivõistluse korraldaja, Eesti Kirjanike Liidu juhatuse liige Peeter Helme tutvustab romaanivõistluse tingimusi, žüriid ja teeb ülevaate eelmisest romaanivõistlusest. Kirjanik ja romaanivõistluse žürii liige Jan Kaus esitab katkendi eelmise romaanivõistluse võitja kirjanik Armin Kõomägi teosest „Lui Vutoon“.

 

Eesti Kirjanike Liidu teise romaanivõistluse lepingule kirjutavad alla Kirjanike liidu esimees Karl Martin Sinijärv, AS Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi, Penosil Eesti OÜ juhatuse esimees Jaan Puusaag ja advokaadibüroo Tark Grunte Sutkiene juhtivpartner Hannes Vallikivi.

 

Võistlustööde esitamise tähtaeg on 1. veebruar 2017.

Selles numbris