Mütojutu võistlus

"Algernon" kuulutab koos "Mütofestiga" välja jutuvõistluse, mille teemaks on Eesti Lembitu-eelne maailm, Eesti etno-müto või konkreetselt "Mütofesti" maailm. Jutuvõistluse eesmärgiks on vääristada meie vanemat ajalugu, mille vägevust vähe teadvustatakse.
Taustaks ja inspiratsiooniks võib lugeda mitmete kirjutajate ühisloominguna sündinud "Mütofesti" maailmast: http://www.mytofest.ee/2008/index.php?option=com_content&view=article&i… või uurida lisatud teksti "Ajaloo ja luule piiril".

Võistluse peaauhinnaks on sepp Vanakaru käe all sündinud pussnuga koos käsitöise tupega (vaata lisatud pilti) ja perepilet "Mütofestile". Teine-kolmas koht saavad "Mütofesti" pääsme ühele. Avaldamistväärt lood avaldatakse "Algernonis", head "Mütofesti" lood avaldatakse ka "Mütofesti" kodulehel ja neid kasutatakse edaspidi autoritele viidates "Mütofesti" maailma lugudena.

Jutt peab olema: võistluseteemaline, ulme ja ca 2000 sõna pikk. Jutule peab olema lisatud pealkiri ja autori nimi (pseudonüüm).

Tähtaeg: jutud saatke 15. juuliks 2009 aadressil algernon@obs.ee märksõnaga "Mütojutt". Võitjad kuulutatakse välja järgmises "Algernoni" numbris.

Jutuvõistluse zhüriisse kuuluvad Karen Orlau, Sash Uusjärv, Juhan Habicht ja Maniakkide Tänav.

"Mütofestist" saab lähemalt lugeda "Mütofesti" kodulehelt: http://www.mytofest.ee