Projekt "Tarkpea"

Mitme inimese peas sisuliselt üheaegselt aset leidnud mõttesähvatuse ning allakirjutanud paari unetu öö tulemusel on Eesti wõrgumaastikule tekkinud uus ulmega seotud projekt, mille koondnimetuseks on Tarkpea.

Tarkpea eesmärgiks on akumuleerida osa eesti ulmehuviliste teadmistest wõrgupõhise minienstüklopeedia kujule. Valdkonnaks, mida Tarkpea võiks katta, on kõik laias mõttes eesti ulmesse puutuv: eesti kirjanikud ja nende teosed, fändom, üritused, kõikvõimalikud projektid ja ettevõtmised. SF2001 FAQ-i mõte on ilmselt igaveseks hingusele läinud, mimetatud postiloendi veteranidel on aga võimalus korduma kippuvatele küsimustele enda eest vastama panna Tarkpea. Ma usun, et eesti ulmehuviliste hulgas on inimesi, kes ei ütle ära oma teadmiste jagamise võimalusest ning veel enam on ilmselt neid, kes esimestele selle eest tänulikud on.

Tarkpea on modereeritav ning ükski artikkel ei ilmu enne avalikkusele nähtavale, kui moderaator on selle heaks kiitnud. Samas saab igasugustele artiklis leiduvatele kaheldavustele viidata kommentaari kujul, mille igaüks saab olemasolevale artiklile lisada ning mille moderaator siis mingil hetkel kaasab artiklisse või kustutab kui asjakohatu.

Tarkpea ootab täiendamist.